Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Wodzu
2016-11-06, 21:14
updaty DOTA 2
Autor Wiadomość
Użytkownik spocony pelikan 
pan i w?adca
Moderator

Dywizja Battlefield

Braterstwo Broni




Informacje
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2012

Posty: 337
Skąd: irlandia,cork
Wysłany: 2014-11-15, 00:16   updaty DOTA 2

tutaj znajdziemy wszystkie informacje związane z updatami doty 2 ( tylko i wyłącznie updaty )
_________________
sie gra sie ma
Ostatnio zmieniony przez Wodzu 2014-11-15, 00:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Poziom: 17 HP   0%   0/630
   MP   100%   301/301
   EXP   14%   6/41
Użytkownik spocony pelikan 
pan i w?adca
Moderator

Dywizja Battlefield

Braterstwo Broni




Informacje
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2012

Posty: 337
Skąd: irlandia,cork
Wysłany: 2014-12-17, 23:16   Aktualizacja rozgrywki 6.83

Aktualizacja rozgrywki 6.83
OGÓLNE

http://www.dota2.com/shiftingsnows/

Ranked All Pick: początkowa faza planowana została skrócona z 40 do 30 sekund

Od teraz pierwsza para run to Runy Nagrody o podwojonym efekcie (z 50/50 złota/PD na 100/100)
Wszystkie iluzje zadają teraz 25% mniej obrażeń budynkom

Nagroda w złocie za koszary magów i piechurów została zmniejszona z 352-370 do 100-150
Zniszczenie koszarów piechurów i magów daje teraz odpowiednio 125 i 75 złota każdemu graczowi

Można teraz stanąć w miejscu do umieszczania wardów na prawo od Roshana
Naprawiono miejsce umieszczania wardów w pobliżu Starożytnego Mrocznych, które było trudno dostrzec

Ancient Granite Golem - zmniejszono liczbę punktów życia z 2000 do 1700
Ancient Granite Golem - od teraz posiada aurę, która daje 15% dodatkowego zdrowia jego sojusznikom

Gry w prywatnej poczekalni używają teraz czasu pojawienia się creepów z trybu Captain's Mode podczas rozgrywek w trybie All Pick

Maksymalna szybkość ataku jaką można osiągnąć została zwiększona z 500 do 600 (wpłynie to głównie na umiejętności takie jak Focus Fire Windranger i Overpower Ursy
Następujące umiejętności mogą teraz zostać użyte na sojusznikach niewrażliwych na zaklęcia: X Marks The Spot Kunkki, Empower Magnusa, Living Armor Treant Protectora i Shadow Word Warlocka

Opisy przedmiotów Vanguard, Stout Shield, Poor Man's Shield i Crimson Guard odzwierciedlają teraz ich wewnętrzną szanse na aktywację efektu, która zastąpi pierwotny opis (brak faktycznych zmian w rozgrywce)
Zasięg widzenia i mgła wojny mogą mieć teraz dowolną numeryczną wartość (do tej pory wartość ta musiała być równa liczbie ze zbioru 0, 64, 192, 320, 448, 576, 704, 800, 832, 960, 1088, 1216, 1344, 1472, 1600, 1728) [?]

BOHATEROWIE

Abaddon

Borrowed Time - zwiększono czas trwania z 3/4/5 do 4/5/6



Alchemist

Greevil's Greed - zwiększono bazową wartość dodatkowego złota z 4/6/8/10 do 6/8/10/12
Greevil's Greed - zmieniono dodatkową wartość złota za ładunek z 1/2/3/4 na 3
Greevil's Greed - zmieniono maksymalną wartość dodatkowego złota z 30 na 12/20/28/36
Greevil's Greed - czas trwania efektu ostatniego zabójstwa zwiększono z 25 do 30



Axe

Battle Hunger - skrócono czas trwania z 10/12/14/16 do 10
Battle Hunger - zwiększono obrażenia z 15/20/25/30 do 16/24/32/40 [?]
Battle Hunger - zmniejszono zasięg rzucania z 900 do 750
Battle Hunger - zwiększenie szybkości ruchu i spowolnienie zmieniono z 10% na 12%
Battle Hunger - zmniejszono koszt w manie z 75/85/95/105 do 75



Bane

Nightmare - zmieniono czas oczekiwania z 15 do 16/15/14/13



Beastmaster

Call of the Wild - od teraz na każdym poziomie umiejętności zapewnia Hawka i Boara, których siła skaluje się względem poziomu
Hawk - zmieniono zdrowie z 50/50/100/100 na 40/60/80/100
Hawk - zmieniono szybkość ruchu z 270/270/400/400 na 250/300/350/400
Hawk - zmieniono wizję za dnia z 500/500/1600/1600 na 700/1000/1300/1600
Hawk - zmieniono wizję w nocy z 500/500/1200/1200 na 700/800/900/1000
Hawk - zmieniono nagrodę w złocie za zabicie z 30/30/65/65 na 30/40/50/60
Boar - zmieniono zdrowie z 0/400/400/500 na 200/300/400/500
Boar - zmieniono obrażenia bazowe z 0/26/26/46 na 15/30/45/60
Boar - zmieniono podstawowy czas ataku z 0/1,5/1,5/1 na 1,25
Boar - zmieniono spowolnienie od trucizny z 0%/20%/20%/35% na 10%/20%/30%/40%



Bloodseeker

Dodano do trybu Captain's Mode [?]
Bloodrage nie zwiększa już wychodzących obrażeń, jeśli są one oznaczone jako niemożliwe do odbicia [?]



Bounty Hunter

Track - dodatkowe złoto dla siebie zwiększono z 150/200/250 do 200/275/350
Track - czas oczekiwania zmniejszono z 10/7/5 do 4



Brewmaster

Bazowy pancerz - zmniejszono z 4 do 2
Thunder Clap - czas trwania spowolnienia dla bohaterów zmniejszono z 4,25 do 4
Thunder Clap - czas oczekiwania zwiększono z 12 do 13



Bristleback

Quill Spray - obrażenia od kumulacji zwiększono z 30 do 30/32/34/36



Broodmother

Spiderlingi - zmniejszono dzienną wizję z 1400 do 1100



Chaos Knight

Reality Rift - zwiększono obrażenia z 25/50/75/100 do 60/80/100/120
Reality Rift - zmniejszono koszt w manie z 70 do 50
Phantasm - czas trwania iluzji zwiększono z 34 do 42



Chen

Test of Faith - od teraz teleportuje do siebie wszystkie swoje jednostki, jeśli użyje umiejętności na sobie [?]
Holy Persuasion - zwiększono maksymalną liczbę jednostek z 1/1/2/3 do 1/2/3/4



Clinkz

Bazowy zasięg ataku - zwiększono z 600 do 630



Clockwerk

Battery Assault - zwiększono obrażenia z 15/35/55/75 do 20/40/60/80



Crystal Maiden

Crystal Nova - zwiększono spowolnienie ataku z 20 do 30
Frostbite - zmniejszono czas oczekiwania z 10 do 10/9/8/7 sekund
Freezing Field - zwiększono czas trwania z 7 do 10 sekund
Freezing Field - zwiększono promień pojawiania się eksplozji i spowolnienia o 150
Freezing Field - zwiększono promień obrażeń od eksplozji o 50



Dark Seer

Bazowy pancerz - zwiększono o 1
Vacuum - czas trwania przyciągania zwiększono z 0,4 do 0,5



Dazzle

Bazowy zasięg ataku - zwiększono z 500 do 550



Death Prophet

Zmniejszono przyrost siły z 2,2 do 1,9



Disruptor

Glimpse - zmieniono koszt w manie ze 160/130/100/70 do 100
Glimpse - zmniejszono czas oczekiwania z 65/50/35/20 do 60/46/32/18
Kinetic Field - zmniejszono czas oczekiwania z 14/13/12/11 do 13/12/11/10
Static Storm - zmieniono czas oczekiwania z 85 na 90/80/70



Dragon Knight

Elder Dragon Form: poziom 3 - od teraz zachowuje umiejętność Corrosive Breath z poziomów 1 i 2



Drow Ranger

Od teraz iluzje dostają premię z Marksmanship [?]



Earth Spirit

Rolling Boulder - od teraz nie redukuje już szybkości ataku o 80 na 2 sekundy
Rolling Boulder - nie zadaje już dodatkowych 45 obrażeń przy użyciu ze Stone Remnantem
Rolling Boulder - zwiększono bazowe obrażenia z 90 do 100



Earthshaker

Enchant Totem - koszt w manie zmniejszono z 50 do 20/30/40/50



Elder Titan

Astral Spirit - zmniejszono obrażenia z 60/100/140/180 do 60/90/120/150
Naprawiono kilka rzadkich przypadków, gdy Elder Titan mógł poruszać swoim Astral Spiritem podczas rzucania Echo Stomp



Enchantress

Bazowa prędkość ruchu - zwiększono z 315 do 335



Faceless Void

Time Walk - nie zmniejsza już szybkości ataku
Chronosphere - zwiększono czas oczekiwania ze 130/110/90 do 130/115/100
Jednostki typu ward nie mogą już atakować, jeśli przebywają wewnątrz Chronosphere



Gyrocopter

Call Down - zwiększono obszar działania z 450 do 600
Call Down: pierwsza rakieta - zmniejszono wartość spowolnienia z 50% do 30%
Call Down: druga rakieta - zwiększono wartość spowolnienia z 20% do 60%
Można teraz używać Force Staff na Homing Missile



Huskar

Inner Vitality - zwiększono bazową regenerację zdrowia z 2/4/6/8 do 10
Inner Vitality - premia do regeneracji po zranieniu została zmieniona z 30/45/60/75% do 20/40/60/80%



Io

Nie wymaga już obracania się, żeby wykonać jakiekolwiek akcje



Jakiro

Liquid Fire - zmniejszono obrażenia z 15/20/25/30 do 12/16/20/24



Juggernaut

Bazowa zręczność - zwiększono z 20 do 26
Blade Dance: krytyczne trafienie - zmieniono szansę z 15/20/25/35% do 20/25/30/35%



Keeper of the Light

Chakra Magic - koszt w manie zwiększono z 25/45/65/85 do 25/35/45/55
Blinding Light - czas oślepienia zwiększono z 3/4/5 do 4/5/6



Kunkka

X Marks the Spot - opóźnienia dla wrogów zmieniono z 1/2/3/4 na 4, a dla sojuszników z 2/4/6/8 na 8
X Marks the Spot - zmieniona zasięg użycia z 500/650/800/950 do 350/550/750/1000
X Marks the Spot - zmieniono czas oczekiwania z 14/13/12/11 to 19/16/13/10
X Marks the Spot Return - zmniejszono koszt w manie z 50 do 0



Leshrac

Diabolic Edict - czas trwania zwiększono z 8 do 10 sekund
Lightning Storm - czas trwania spowolnienia zwiększono z 0,5 do 0,75
Lightning Storm - zasięg rzucania zwiększono z 700 do 800



Lich

Chain Frost - zmieniono czas oczekiwania z 145/115/60 do 120/90/60



Lifestealer

Infest - od teraz pozwala ci na kontrolowanie jednostki, w której się znajdujesz, za pomocą podumiejętności



Lina

Zwiększono szybkość przemieszczania się pocisków z podstawowego z 900 do 1000
Dragon Slave - zwiększono obrażenia ze 100/170/230/280 do 110/180/250/320
Dragon Slave - zwiększono koszt w manie z 90/105/125/140 do 100/115/130/145
Light Strike Array - zmieniono obrażenia z 90/150/210/280 na 120/160/200/240
Light Strike Array - zwiększono koszt w manie z 90/100/110/125 do 100/110/120/130
Light Strike Array - zwiększono czas ogłuszenia z 1,6/1,8/2/2,2 do 1,6/1,9/2,2/2,5
Fiery Soul - czas trwania zwiększono z 9 do 10



Lion

Zwiększono bazowe obrażenia o 7
Mana Drain - zmniejszono odstępy wysysania many z 0,25 do 0,1 [?]



Lone Druid

Removed - usunięto czas oczekiwania dla Return Spirit Beara
Battle Cry - zwiększono czas oczekiwania z 30 do 60
Battle Cry - zmniejszono czas oczekiwania z 8 do 6
Battle Cry - zwiększono dodatkowe obrażenia z 20/40/60 do 50/75/100
Battle Cry - zwiększono premię do pancerza z 2/4/6 do 5/10/15



Luna

Moon Glaive: poziom 4. - zwiększono liczbę odbić z 5 do 6
Eclipse - zwiększono liczbę promieni z 4/7/10 do 5/8/11 (Scepter: zwiększono z 4/8/12 do 6/10/14)



Meepo

Divided We Stand - redukcja czasu odrodzenia wynosi teraz 20% zamiast 10/20/30%



Morphling

Adaptive Strike - zwiększono maksymalny czas ogłuszenia z 0,75/1,5/2,25/3 do 1,25/2,25/3,25/4,25



Night Stalker

Zwiększono bazowe obrażenia ataku o 4
Crippling Fear - koszt w manie zmniejszono z 90 do 50
Darkness - od teraz ustawia wizję wszystkim wrogom na 675 zamiast redukować ją o 25% [?]
Darkness - nie zatrzymuje już licznika dnia/nocy
Darkness - zmieniono czas trwania z 40/60/80 do 50
Darkness - zmniejszono czas oczekiwania ze 180/150/120 do 160/120/80



Ogre Magi

Fireblast - zmniejszono obrażenia z 60/120/180/240 do 55/110/165/220
Fireblast - zmniejszono zasięg rzucania z 600 do 475



Outworld Devourer

Astral Imprisonment - zwiększono ilość kradzionej inteligencji z 4/6/8/10 do 4/7/10/13
Astral Imprisonment - zmniejszono czas trwania ukradzionej inteligencji z 60 do 50



Phantom Assassin

Coup de Grace - zmieniono ilość obrażeń krytycznych z 250/350/450% na 230/340/450%



Phoenix

Supernova - zwiększono liczbę ataków wymaganych do zniszczenia z 5/7/10 do 5/8/11
Naprawiono umiejętność Stop Icarus Dive, która czasem nie działała przerywana przez z powodu autoataku



Pudge

Meat Hook- zmieniono zasięg z 700/900/1100/1300 na 1000/1100/1200/1300



Pugna

Decrepify zmniejszono spowolnienie ruchu na sojusznikach z 50% do 25%
Netherward - zwiększono liczbę ataków wymaganych do jego zniszczenia z 3 do 4
Blademail - od teraz nie odbija już obrażeń z Nether Ward do Pugny



Queen of Pain

Blink - zwiększono zasięg z 700/850/1000/1150 to 1300
Blink - zmieniono czas oczekiwania z 12/10/8/6 do 15/12/9/6
Sonic Wave - od teraz zadaje obrażenia pełne i działa na jednostki niewrażliwe na magię
Sonic Wave - zmniejszono obrażenia z 350/475/600 do 290/390/490 (Scepter - zmniejszono z 350/530/725 do 325/450/575)



Riki

Blink Strike - zwiększono maksymalną liczbę ładunków z 3/4/5 do 4/5/6
Blink Strike - czas odnowienia ładunków zwiększono z 30 do 35
Blink Strike - zmieniono dodatkowe obrażenia z 50/70/90 do 40/70/100



Rubick

Fade Bolt - zmieniono koszt w manie ze 150 do 120/130/140/150
Scepter: Spell Steal - zmniejszono czas oczekiwania z 5 do 2



Shadow Fiend

Shadowraze - zwiększono obrażenia z 75/150/225/300 do 100/175/250/325



Silencer

Glaives of Wisdom - zwiększono dodatkowe obrażenia od inteligencji z 30/48/66/84% do 30/50/70/90%
Last Word - zmniejszono czas oczekiwania z 36/28/20/12 do 30/24/18/12
Scepter: Global Silence - od teraz nie zwiększa już czasu trwania uciszenia o 1 sekundę



Skywrath Mage

Bazowa zręczność - zmniejszono z 18 do 13



Slardar

Sprint - zmniejszono czas trwania z 20 do 16
Sprint - zmniejszono czas oczekiwania z 28 do 23
Amplify Damage - zmniejszono czas oczekiwania z 10 do 5



Slark

Pounce - zmniejszono obrażenia z 60/120/180/240 do 55/110/165/220



Sniper

Shrapnel nie zadaje już obrażeń budynkom
Shrapnel ma teraz 3 ładunki z 40 sekundowym czasem odnowienia [?]
Shrapnel - zmniejszono koszt w manie ze 120 do 50
Shrapnel - zwiększono czas trwania 9 do 10



Spirit Breaker

Empowering Haste - zmniejszono czas oczekiwania z 20 do 16



Storm Spirit

Poprawiono szybkość obracania z 0,6 do 0,8



Sven

Warcry - czas trwania zwiększono z 7 do 8 sekund
Scepter: God's Strength - premia dla sojuszników została zwiększona z 40/60/80% do 50/75/100%



Techies

Dodano od trybu Captain's Mode [?]
Land Mines - zwiększono obrażenia z 225/300/375/450 do 300/375/450/525



Terrorblade

Reflection - zmniejszono czas rzucania z 0,5 do 0,3
Sunder - zmieniono minimalne PZ z 25/20/15% do 20%



Tidehunter

Bazowa prędkość ruchu - zmniejszono o 5
Ravage - zmniejszono obrażenia z 200/325/450 do 200/290/380



Tinker

Heat-Seeking Missile - zwiększono obrażenia ze 100/175/250/325 do 125/200/275/350



Tiny

Toss - czas trwania zwiększono z 1 do 1,3 sekundy
Grow - zmieniono premię do szybkości ruchu z 20/40/60 do 40/50/60



Treant Protector

Eyes In The Forest's - zwiększono obrażenia od Overgrowth ze 135 do 175 na sekundę
Eyes In The Forest - czas oczekiwania zmniejszono z 55 do 25



Troll Warlord

Naprawiono licznik ładunków Fervor naliczający pierwszy ładunek za wolno



Tusk

Ice Shards - szybkość pocisku zwiększono z 900 do 1100
Ice Shards - czas trwania odłamków zwiększono z 5 do 7 sekund
Walrus PUNCH! - jest teraz umiejętnością używaną na przeciwniku i można ją ustawić na automatyczne rzucanie
Walrus PUNCH! - zmniejszono czas oczekiwania z 25/20/15 do 20/16/12



Undying

Soul Rip - zmieniono maksymalną liczbę jednostek z 5/10/15/20 na 10/12/14/16
Soul Rip - obrażenia/leczenie od jednostki zmieniono z 25 na 18/22/26/30
Tombstone - zwiększono pancerz o 1
Flesh Golem - zwiększono maksymalne spowolnienie z 15 do 20%



Vengeful Spirit

Wave of Terror - zwiększono czas oczekiwania z 15 do 20



Visage

Gravekeeper's Cloak- zmniejszono czas odnowienia z 12/10/8/6 do 6



Warlock

Fatal Bonds - zasięg rzucania zwiększono z 800 do 900
Fatal Bonds - promień zwiększono z 575 do 700



Windranger

Powershot - zasięg podróży zwiększono z 1825 do 2600
Powershot - maksymalne obrażenia są teraz zadawane po 1 sekundzie inkantacji zamiast po 0,7 [?]
Powershot - poprawiono punkt rzucania z 0,3 do 0
Zmniejszono obszar utrzymującej się wizji pod koniec trwania Powershot z 800 do 400
Focus Fire - zwiększono premię do szybkości ataku z 400 do 500

przedmioty

Animal Courier

Zmniejszono cenę ze 150 do 120



Armlet of Mordiggian

Zmniejszono cenę recepty z 600 do 500



Blink Dagger

Blink nie jest już dezaktywowany, jeśli nie otrzymasz obrażeń (np. Spiked Carapace, Refraction itp.)



Bottle

Kurier, który przenosi niepełną butelkę, będzie spowolniony[?]



Broadsword

W bocznym sklepie zastąpiono Talisman of Evasion przez Broadsword



Circlet

Zmniejszono cenę ze 185 do 165 złota (zwiększono o 20 cenę przepisu dla przedmiotów: Null Talisman, Wraith Band, Bracer)



Clarity

Ilość przywróconej many zwiększono ze 135 do 150



Crimson Guard

Czas trwania Guard zwiększono z 9 do 10



Diffusal Blade

Diffusal Blade nie jest już unikalnym modyfikatorem ataku
Manabreak z kilku źródeł nie kumuluje się



Drum of Endurance

Liczbę ładunków Endurance zwiększono z 5 do 6



Eul's Scepter of Divinity

Zwiększono cenę przepisu z 500 do 650



Healing Salve

Zmniejszono cenę ze 115 do 110



Helm of the Dominator

Zwiększono premię do zdrowia dla przejętych creepów z 250 do 500



Magic Wand

Zwiększono maksymalną liczbę ładunków z 15 do 17



Medallion of Courage

Zwiększono cenę recepty z 200 do 325
Valor może być teraz rzucone na sojuszników, żeby dodać im pancerz
Pasywna premia do pancerza i ta tracona po użyciu została zwiększona z 6 do 7



Pipe of Insight

Zmniejszono cenę recepty z 900 do 800
Czas trwania Barrier zwiększono z 10 do 12



Refresher Orb

Zwiększono czas odnowienia ze 185 do 195



Shadow Amulet

Zmniejszono cenę z 1600 do 1400
Od teraz przerywa ruch tylko gdy zacznie się niewidzialność, a nie zaraz po użyciu

Dodatkowe zmiany
Rozgrywka

Podczas oglądania gry z zaznaczoną opcją mgły wojny danej drużyny będzie można teraz zobaczyć na głównej mapie i minimapie tylko to, co widzi dana drużyna. To samo tyczy się również oglądania z perspektywy gracza
Poprawiono stabilność serwerów podczas ataku typu UDP packet flood poprzez przeniesienie przetwarzania pakietami z wątku gry na wątki robocze.
Dodano efekt dźwiękowy, który występuje gdy podczas ataku zadziała maim z Sange lub Sange & Yasha



Klikanie z Alt

Klikanie z Alt działa teraz na umiejętności pasywne i nienauczone
Możesz teraz kliknąć z Alt swój lub wrogi pasek many i zdrowia, żeby wyświetlić na czacie obecny poziom many lub zdrowia
Klikanie z Alt na umiejętność, gdy nie masz dość many, wyświetli teraz ilość brakującej many
Możesz teraz klikać z Alt na negatywne i pozytywne ikony efektów na swoim bohaterze, żeby ogłosić je swojemu zespołowi
Klikanie z Alt działa teraz na przedmioty bez aktywnej umiejętności (tj. Aegis of the Immortal)
Klikanie z Alt na umiejętności, które są gotowe, wyświetla też ich poziom
Klikanie z Alt na ikonie nieżywego wroga w pasku u góry ekranu ogłosi, że jest on nieżywy i wyświetli czas do jego odrodzenia
Klikanie z Alt swojego licznika odrodzenia ogłosi pozostały czas twojej drużynie
Klikanie z Alt przycisku Glifu ogłosi jego stan, a kliknięcie go z Alt+Ctrl zasugeruje, żeby jeszcze nie używać Glifu
Klikanie z Alt na wrogą butelkę wyświetli runę, która jest w środku



Naprawione błędy

Naprawiono kilka efektów, które były omyłkowo widoczne przez mgłę wojny
Naprawiono błąd, przez który użytkownicy mieli bardzo duże pliki z ustawieniami grup kontroli, co powodowało długie opóźnienie po wyborze swojego bohatera (niektórym użytkownikom w tej sytuacji zostały zresetowane grupy kontroli jednostek)
Naprawiono błąd, przez który czasem nie dało się użyć drwiny po użyciu talizmanu przewidywania
Naprawiono nieodgrywający się efekt pośmiertny



Warsztat

Naprawiono błąd, przez który nie dało się edytować plików cząsteczkowych .pcf po uruchomieniu Doty 2 z parametrem „-tools -nop4”
_________________
sie gra sie ma
Ostatnio zmieniony przez spocony pelikan 2014-12-18, 00:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Poziom: 17 HP   0%   0/630
   MP   100%   301/301
   EXP   14%   6/41
Użytkownik Harakiri 
Moderator

Braterstwo Broni

Dywizja Battlefield

Weteran



Informacje
Dołączył: 13 Lut 2011

Posty: 360
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2014-12-18, 22:19   

Widzę bardzo dużo pozytywnych zmian, niedługo chyba wrócę do doty. :)
 
 
     
Poziom: 17 HP   0%   0/630
   MP   100%   301/301
   EXP   70%   29/41
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





Odwiedź nas



Wszelkie prawa zastrzeżone przez PTT-Klan.pl

Zakaz kopiowania jakichkolwiek elementów strony bez zgody autora!!!
Administracja nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wysylane przez userów!!

Rok Założenia: 2005

Modyfikacje: WoDzU

ForumUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownloadSzukajFAQ