Poprzedni temat «» Następny temat
grywc100
Autor Wiadomość
Użytkownik [LoL]Wszechstronny 


Informacje
Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2018

Posty: 6
Skąd: Przecinka
Wysłany: 2018-02-25, 16:14   grywc100

NICK TS: Wszechstronny

NICK:W grze nick taki jak w temacie. Odnośnie zwracania się do mnie nie mam konkretnej nazwy

WIEK: (minimum 18 lat) : 17

PREFEROWANA POZYCJA (max. jedna pozycja, ew. zastępcza): Mid/JG

PREFEROWANE POSTACIE (min. 3 - performance będzie brany pod uwagę) : Lux,VelKoz Evelin

DYWIZJA SOLO : Silwer

JAK DŁUGO GRASZ: (jeśli możliwe podać championa, który wyszedł jako pierwszy) : Nie wiem jaki champion wyszedł pierwszy Grać gram od około 14 roku życia jednak to jest troszkę naciągane jako ze to był czas z przerwami dłuższymi krótszymi

DLACZEGO WYBRAŁEŚ WŁAŚNIE NAS: Do samotnej gry nie mam motywacji a tak z kimś porozmawiam pośmieje się potiltuje ludzie się ze mnie pośmieją, liczy się zabawa a samemu jest raczej nudno

ILE MOŻESZ PRZEZNACZYĆ CZASU NA GRĘ : Jestem aktualnie w liceum więc mam nie za dużo czasu na grę. W okresach świątecznych gram ile mogę rozluźnia mnie to, wykorzystuje do tego również weekend ale jestem nie letni i nie do końca jestem w stanie o sobie decydować i o tym co będę robić w danym czasie.

TWOJE POPRZEDNIE KLANY/DRUŻYNY : We wcześniejszym czasie grałem z kolegami .